Unity'de bir objenin çarpışma olayının tespiti için aşağıdaki örnek kod kullanılabilir...
Unity'de bir GameObject'in aktif olup olmamasının kontrolü için aşağıdaki kod kullanılabilir...
Unity'de print etmek yani Console'a değer yazdırmak için aşağıdaki örnek kod incelenebilir...
Unity'de bir metodun çağırılmasını iptal etmek için aşağıdaki örnek kod incelenebilir...
Unity'de fizik (physics) kurallarını durdurmak için aşağıdaki örnek kod kullanılabilir...
Unity'de bir audio'yu yani sesi durdurmak ve sonradan tekrar oynatmak için aşağıdaki örnek incelenebilir...
Unity'de Animator'ı durdurmak (Pause) ve tekrar devam ettirmek için aşağıdaki kod örneği kullanılabilir...
Unity'de oyunu durmak için aşağıdaki örnek kod kullanılabilir...
Unity'de Scene'i (Sahne) tazelemek (refresh) için aşağıdaki kod örneği kullanılabilir...
Unity'de bir Audio kaynağını oynatmak için aşağıdaki örnek kod kullanılabilir...
Unity'de bir objeye yerçekimi ayarlanması için Rigidbody2D Componentinin "gravityScale" özelliği kullanılır...
Unity'de bir animasyonu (animation) oynatmak için "animator" nesnesinin "play" özelliği kullanılır. Aşağıda örnek bir kod verilmiştir...
Unity'de Rigidbody Component'ini elde etmek için aşağıdaki örnek kod kullanılabilir...
Unity'de Asset Store'dan indirdiklerinizi varsayılan olarak aşağıdaki yolda (path) bulabilirsiniz...
Unity'de tüm Children nesneleri Delete etmek için aşağıdaki kod kullanılabilir...
Unity Editör 'de Android için gerekli SDK, JDK, NDK yollarını (path) bulmak için aşağıdaki adımlar izlenir...
MonoDevelop, Unity ile proje geliştirmenize olanak sağlayan entegre bir IDE (Integrated Development Environment) 'dır...
Unity 'de bir ekrandan (Scene) diğer bir ekrana geçmek için "LoadScene()" metodu kulanılır. Aşağıda örnek bir kullanımı verilmiştir...
Unity 'de uygulamadan çıkmak veya uygulamayı kapatmak için aşağıdaki örnekler kullanılabilir...
Unity 'de bir eylemin yapılmasından önce bir zaman aralağı verilmek istenirse "StartCoroutine" metodu kullanılır...